
سلام بر دوستان گلم.امیدوارم خو باشید.اینم از اولین پست وبلاگمون.یه روش جالب برای ساخت ماشین حساب خب کدهای زیر و در یک نوت پد کپی کنید{اگه کسی نمیدونه چیه توی مدرسه ازم بپرسه} @echo offtitle CALCURATOR (ROHAM {V32})color 0:topecho -------------------------------------------------------------- echo CALCULATOR BY ROHAM {V32}echo --------------------------------------------------------------echo.set /p sum=set /a ans=%sum%echo.echo = %ans%echo --------------------------------------------------------...
ادامه مطلب
اینم مثل قبلیه کپی کنید توی نوت پد و بعد با پسوند BAT ذخیره کنیید @echo off:startecho date: %date%time:%time%goto start تمام...
ادامه مطلب